minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

En tavla till dottern...

Gjorde en tavla till min dotter häromdagen, hon ville helst ha en i svart och vitt men det blev som jag hade tänkt mig att det skulle bli (som vanligt med andra ord). I stället blev det nån slags hårskapelse i en massa färger.... allt hår är målat med en tandborste för övrigt..
Tyckte ändå att den blev ganska häftig, men visste inte om jag skulle måla över den eller inte. Så var hon hemma och fick se den och det slutade med att den fick följa med henne hem, så nu har den ett nytt hem!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maggan
skriven :

Enkelt och snyggt!

2 carro
skriven :

tack!Roligt att höra!
jag har en sida på facebook som du kan kolla mer av mina tavlor samt läsa om mina utställningar!
Galleri Brems

Svar: Vad kul! Den ska jag gå in och kolla på!
Ulrika Falk