minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Osäker på denna

Denna tavlan gjorde jag förra veckan och jag kan inte bestämma mig för om jag gilalr den eller inte. Nu har den stått i hörnet sen dess och jag skulle behöva lite hjälp. Ska jag ha kvar den som den är eller måla över den??
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maggan
skriven :

Jag gillar den som den är men DU ska ju själv vara nöjd med arbetet. :)

Svar: Jag gillar den på ett sätt men tycker det är så svårt att bli nöjd. Tar därför tacksamt emot alla kommentarer ang mina tavlor, både bra och dåliga...
Ulrika Falk

2 carro
skriven :

Det viktigast är att du själv tycker om den :)Jag tycker att tavlan är fin som den är