minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Vårkänslor?

Detta var en tavla jag började måla för flera dar sen och den har vart övermålad flera gånger. I går blev den klar och jag fick nog lite vårkänning när man ser färgerna. Jag visar hur tavlan såg ut från början och under tiden jag målade för att sist visa det färdiga resultatet.
 
Hade en tanke från början men det slutatde med att jag sprayade vatten över hela och målade ihop alla färger
Sen fick jag för mig att jag skulle ha starkare färger...
Det blev inget bra det heller...
Drog ihop alla färger och fick ett utbrott med målarkniven, blev bara så irreterad för att inget funkade..
då fick det bli blått, men vad mer?
Näee, inget blev bra men dan efter blev den till sist så här!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 carro
skriven :

Fina tavlor!