minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Min ateljé

När vår dotter flyttade i början av året gjorde jag i ordning en ateljé till mig och jag blir alltid lika glad när jag går upp dit och ser alla mina färger och tomma canvastavlor som bara står där och väntar på att fyllas med färg!! Det är alltid lika roligt att ställa upp en tavla på staffliet och börja fundera på hur jag ska göra den och vilka färger jag ska måla den med. Man blir så lugn och rofylld och jag ser fram emot dom det varje gång. Sen är det ju inte alltid jag blir nöjd med det jag gör men då är det ju bara att måla över och börja om! Ibland kan jag måla om samma tavla 5 gånger innan jag till slut tycker att det blev ok...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: