minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Mitt första inlägg

För ett par månader sen bestämde jag mig för att testa att måla tavlor och nu är jag helt fast!!
Det är nog det roligaste jag nånsin gjort!! Från början hade jag alla mina grejer på köksbordet men nu har jag gjort om ett rum till ateljé och där spenderar jag just nu väldigt mycket tid.
 
I denna blogg tänkte jag visa hur jag målar och vilka metoder jag använder mig av samt visa alla mina färdiga tavlor. Hoppas nån finner ett intresse i det och att ni kommenterar flitigt vad ni tycker.
Kanske hittar jag några fler målarsjälar som liksom jag är nybörjare men som älskar att måla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: