minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Rund guldig

Denna tavla är också omgjord i omgångar och jag vet fortfarande inte om jag är nöjd med hur den blev. Men den får stå där den står tills jag bestämt mig.
 
Det är ju det som är så bra när man målar, man kan alltid måla över det igen! Ibland när jag målar vet jag precis hur jag vill att det ska se ut, men oftast blir det nåt helt annat i slutänden. Önskar ibland att jag skulle ha en konstnärlig ådra i mig och kunna måla några snygga motiv men det är jag verkligen superdålig på! Så därför är det abstrakt som gäller för mig.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: