minabstraktakonst.blogg.se

Mitt nya stora intresse är att måla abstrakt konst! Här tänkte jag visa mina tavlor och mina olika sätt att måla. Hoppas även att hitta andra bloggar med likasinnade målarsjälar!

Snöänka?

Funderar på en sak...
När gubben är och spelar fotboll kallas man ju för gräsänka. Nu när min gubbe är i fjällen och tränar längdskidåkning är jag snöänka då eller? Bara en liten fundering innan lunchen..
 
Funderar även på designen i denna blogg och den är verkligen skittråkig! När jag hade mina andra bloggar igång la jag ner en del tid på att fixa med dom och så men nu har jag helt glömt bort hur man gör och det tar ju sån tid... Jaja, den får väl se ut så här ett tag till!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maggan
skriven :

Haha! Klart du är snöänka! ;)
Kram